Skum dröm,oja

Haaaje.
Jag drömde nyss en assjuk dröm!
Jag drömde att jag var med i någon slags film/saga.
Det var assjukt, för jag och min familj var instängda i vårat hus (fast det var inte min familj och inte mitt hus!!) och så kröp det ett monster på utsidan av huset och ville komma in och typ ta mig (för att jag var speciell, hahah), iaf. Sen så var agnes instängd i våran källare med sin katt gollum och när jag gick runt med min katt perry (som såg ut som en apa, han var skitful!!) så kom agnes upp med sin gollum och gollum o perry började bråka!
och sen vakna jag av att nico kasta perry på mig :(
haha, så ovärt inlägg, men ÄSCH.

Nu ska jag iväg o träffa mina fjärdedelar,barndomsvänner, mina soulmates, bffs, OSV. hehe!
Ni får en bild med innan jag går!
Det var ngt mer som jag tänkte skriva, men nu har jag glömt bort det, sånt är skit störande..jaja.
/eleni

ett träd o en lampa

Leave a mark
Postat av: aggelicious

haha fan vad awesome dröm

2009-12-04 @ 18:47:10
Postat av: julie

Hahah va fan drömmer du kvinna!

2009-12-04 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0