Det snöar ju

Haje bloggen :)!
Jag var super nära på att råka ta bort bloggen nyss! Inte roligt, mitt hjärta började slå fort som fan, hahah!
Iaf, tänkte uppdatera eftersom ingen annan göre! Kom hem från Uddevalla igår och det var sjukt mysigt, som alltid, där (Y) Vi såg även på luftslottet som sprändges och den var bra! Tummen upp (Y)! Fast Uddevallas bio var lite liten? Haha!
Hmm, nu är jag iaf hemma och när jag vakna så såg jag att det var snö ute! = GLAD eleni!
Har kännt mig så lat och har ingen energi alls i kroppen!
Inte bra alls :(
Jaja, här kommer en bild på utsikten från mitt fönster. Dålig bild, men ville visa er snön! Dessutom får ni se Gunnars hus, hehe! (DET GULA)


snö
Snö. Haha, notera våran lysande snögubbe (längst ner på bilden)

/eleni

Leave a mark
Postat av: malin

sv. ja, jag ska försöka uppdatera lite med bilder också nu :P



jag såg typ ingen snö idag :o den kanske han smälta innan jag gick hemifrån... annars har jag ju varit något ouppmärksam :o

2009-12-14 @ 18:58:18
Postat av: julie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH snö!!!!! :D:D:D

2009-12-14 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

ALIAS
Remember the titans?

Pump it!

Langa bdb dåååå!

Ordbajs!

Trackback
RSS 2.0